2015(e)ko urriaren 9(a), ostirala

ARTE EDERREN MUSEOAN

Aste honetan Arte Ederren Museoan egon gara. Han hainbat koadro ikusteaz eta aztertzeaz gain, beste bi ekintza egin ditugu: 3 dimentsioetako bodegoiak eta tailer bat. Tailerrean, collage teknika erabiliz, paisaia bat egin dugu. Ideia ona litzateke, asteburu batean, familiakoekin, ikusi ez ditugun artelanak ikustera joatea. Esta semana hemos visitado el Museo de Bellas Artes de Vitoria-Gasteiz. Allí, además de ver y analizar algunas obras, hemos hecho otras dos actividades: Un bodegón tridimensional y un collage. Creemos que merece la pena volver tranquilamente con la familia, y completar la visita.

12 iruzkin:

  1. Amalur naiz eta oso ondo pasa dut Arte eder museoan eta gehien gustatu zaidana bodegoia egitea izan da: Bodegoia da,obgetu batzuen erretretuak egitea.
    Argaskietan ateratzen da.

    ErantzunEzabatu
  2. Oso ondo pasatu dut eta gauza asko ikasi ditut.
    Joatea gomendatzen dut.

    Naroa

    ErantzunEzabatu
  3. Asko gustatu zait museoa baina batez ere kollage egitea.

    Kimetz

    ErantzunEzabatu
  4. Oso ondo pasa dut eta gehien gustatu zaidana izan da bodegoia egitea.

    Maien

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Niri ere asko gustatu zait bodegoia egitea eta oso ondo pasatu dut :p



      Malen

      Ezabatu
  5. Museoa asko gustatu zait,batez ere kollage . interesgarriak iruditu zaizkit koadroak,dena iruditu zait polita.
    Naiara

    ErantzunEzabatu
  6. Gaur Arte ederretako museoan oso ondo pasatu dut , oso polita da museoa eta asko ikasi dut.Gehien gustatu zaidana bodegoia eta kollagea egitea.
    June

    ErantzunEzabatu
  7. Museoa diberrtigarria iruditu zait baina gehien gustatu zaidana kollage tailerra izan da.

    Oier.

    ErantzunEzabatu
  8. Maialen naiz eta oso ondo pasatu dut Arte ederretako museoan.Gehien gustatu zaidana Bodegoia egitea izan da.Ondoren taillerra egin dugu, asko gustatu zait.

    ErantzunEzabatu
  9. Ni Lamin naiz eta museoa asko gustatu zait, baina gehien gustatu zaidana da kollage.


    LAMIN

    ErantzunEzabatu
  10. Museo hau oso polita da eta oso ondo pasatu dut lagunekin
    Xabier G

    ErantzunEzabatu
  11. Malen naiz eta asko gustatu zait arte ederretako museoa :)



    Malen

    ErantzunEzabatu