2016(e)ko ekainaren 22(a), asteazkena

ANIMALIEN AURKEZPENAK-5.B



Hurrengo estekan egin ditugun animalien aurkezpenak ikus ditzakezue. Espero dugu asko ikasiko duzuela horiek irakurtzean.

17 iruzkin:

  1. Oso ondo daude eginda eta baita ere oso interesgarriak!!!!!



    Amalur

    ErantzunEzabatu
  2. oso polita daude aurkezpen guztiak


    Andoni

    ErantzunEzabatu
  3. Oso politak guztiak, baina ez dute izenik.

    Xabier g.a

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo:
    Ikusi ditut aurkezpen gehienak eta oso politak dira.
    Asko ikasi dut eta asko gustatu zait lan hau egitea.
    Agur:Malen

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo
    Oso politak dira animali gustiak eta ikasi dut asko

    Naiara

    ErantzunEzabatu
  6. Oso politak dira eta asko ikasi dut.
    Maien

    ErantzunEzabatu
  7. Oso politak dira denak eta oso oso interesgarriak.

    ErantzunEzabatu
  8. Guztiak dira oso politak, eta asko ikasi dut animalia hauei buruz.
    Eneko

    ErantzunEzabatu
  9. Asko gustatu zaizkit denak eta oso baliogarriak dira animalietaz ikasteko, baina gehien gustatu zaidana arranoarena da ehhh?

    Agur:Danel

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Bai, bai Danel niri ere.
      JeJeJeJeJeJeJeJeJeJeJeJe
      ; ) $ )
      Alejandro Chavez

      Ezabatu
  10. Oso politak dira aurkezpenak, asko gustatu zait e gitea eta asko ikasi sur.
    Oier

    ErantzunEzabatu
  11. Denak oso interesgarriak eta politak dira.
    Asko gustatu zait lan hau egitea.
    Naroa

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo oso politak dira guztiak eta asko ikasi dut aurkezpenekin baina batzuk ez zuten egilearen izenik

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo june naiz oso politak dirá guztiak ETA asko ikasi dut aurkezpenekin

    ErantzunEzabatu
  14. Oso politak dira eta pila bat ikastzn da
    Xabi

    Erantzun

    ErantzunEzabatu
  15. Oso interesgarriak dira, gauza asko ikasi ahal dituzu animaliei buruz eta oso politak dira!
    Agur:Maialen

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo Alejandro naiz. Asko gustatu zait zuen lanak eta lana egitea baita. Baina hobeto izango zen binaka egin ahal bazen. #oso polita

    ErantzunEzabatu