2016(e)ko irailaren 7(a), asteazkena

OPORRETAKO OROIMENAK


Ziur oporretan leku zoragarriak  ezagutu dituzula eta momentu aipagarriak bizi dituzula. Gogora ekarri eta partekatu horietako bat iruzkinetan. 

17 iruzkin:

  1. Oporretan nire lagun batekin bizikletaz ibiltzen nengoenean erori zen. Niri beldurra sartu zitzaidan eta gurasoengana joan ginen. Azkenean puntuak jarri behar izan zizkioten.
    Maien

    ErantzunEzabatu
  2. Nik oporretan...
    Liburu bat erakutsi nahi nion nire izebari, Donde los árboles cantan, horregatik begiratu gabe joan nintzen eta zuhaitz bateko adar batekin kolpe bat hartu nuen begiaren ondoan. Min handia hartu nuen.
    Malen

    ErantzunEzabatu
  3. Opor hauen amaieran Zuhatzara joan nitzen eta azkenengo egunean eskubainu bat lapurtu zidaten, baina bazkaldu eta gero gizon bat hurbildu zen gugana eta esan zigun gure eskubainuak jantokiaren atean zegoela.
    Amalur.

    ErantzunEzabatu
  4. Opor hauetan, nire osaba Lekeition egon da, eta gu berarekin joan gara bi aste. Han geundela, izozki bat jaten, hondartza ondoan, izurdea pilo bat ikusi genituen saltoka.
    Maialen

    ErantzunEzabatu
  5. Opor hauetan joan naiz surf egitera.
    Egun batean surf egitean, uretan arrain baten buru aurkitu genuen, oso arraroa izan zen.

    JUNE

    ErantzunEzabatu
  6. Benidormen egon nintzenean nire anai ordea ikusi nuen gauean eta Golum zela pentzatu nuuen, geroago bera zela jakin nuen.

    HODEI MOTA

    ErantzunEzabatu
  7. Ni oporretan Warner parkera joan nintzen. Eta atera baino lehen parketik,Joker,Robin eta Catwomanekin aurkitu nintzen. Orduan aprobetxatu nuen Jokerrekin argazki bat ateratzeko.
    ENEKO

    ErantzunEzabatu
  8. Salamancako unibersitate batean,kalabera baten buruan igeltxo bat dago eta nik lortu nuen ikustea.

    Andoni.

    ErantzunEzabatu
  9. Oporretan herrira joan naiz eta etxean nengoenean amak esan zidan irailaren azken asteburua Warnerera joango ginela.

    Asier

    ErantzunEzabatu
  10. Honadartzan , pultsera polit bat neukan bat baino galdu zitzaidan arean . Orduan joan nintzen jatetxe batera eta esan nion nire amari galdu zitaidala pultsera eta amona batek entzun zidan eta esan zidan berak aurkitu zuela pultsera bat eta ea nirea zela eta ni esan nion baietz eta eman zidan pultsera.
    NAIARA

    ErantzunEzabatu
  11. Abuztuaren 17an nire aitari esan zioten bazegoela txakur bat nirea bezalakoa txakurtegian, eta nahi baguenuen hartu ahal guenuela. Jan genuen eta joan ginen txakurtegira eta zori-txarrez itxita zegoen. Hurrengo egunean hirurak eta erdi zirenean etorri zen nire aita eta joan ginen berriro eta hartu genuen.
    Txakur horri utxi zioten kalean eta orain dago gurekin bizitzen eta nire beste txakurrarekin esagutzen hasi zen. OSO POZIK NAGO BERAREKIN!!!

    Alejandro

    ErantzunEzabatu
  12. Egun batean joan nintzen lagun batekin Berrozira ertzainaren gauza batzuk jakiteko. Dorre handi batean igo ginen eta hortik ikusi ahal zen Gasteiz, ere ikusi genuen entrenamenduko zelai bat, baletako kartutxoak eta tiro zelai bat. Oier.

    ErantzunEzabatu
  13. Italian egon nintzenean Tumba Del Gigante bisitatu genuen eta zarrera ordaintzen hari ginela bi ume ikusi genitue eso barregarriak. Oso politak ziren tumba horiek.

    Hegoi R.

    ErantzunEzabatu
  14. Nire herrian joan nintzen nire lagunarekin mendira, denbora pasa eta ni galdu nintzen. Oso gaiski sentitu nintzen, beldurra handia sentitu nuen.
    Enar

    Enar

    ErantzunEzabatu
  15. Nire momentu aipagarriena izan da herrian egon naizenean eta herriko jaiak izan direnean.
    Mozorroak egon ziren ,baina, galdu genuen...

    Izaro
    6.A

    ErantzunEzabatu
  16. Oporretako gehien guzstatu zaidan gauza warnera joatea izan da.
    Atraccioi asko zegoelako batzuk ematen zuten beldurra eta beste batzuk ez. Oso ondo pasatu nuen eta berriro joan nahi dut.

    GAIZKA

    6.A

    ErantzunEzabatu
  17. Haurreko astean, Peñiscolara joan nintzen oporrak bukatzeko. Joan ginen nire amonaren apartamentura, han auzokoen laguna naiz eta urte honetan ez ginen elkarrekin egon, baina egun batean ikusi ziguten eta elkarrekin hondartzara joan ginen. Gaueko zortzirak arte geratu ginen!

    Uxue 6.A

    ErantzunEzabatu