2015(e)ko azaroaren 30(a), astelehena

1. ASMAKIZUNA



Ale bat,
ale bi,
hiru ale,
ale mordoa,
eta zapalduz gero
ardoa.

33 iruzkin:

  1. nik uste dut erantzuna dela mahatza

    ErantzunEzabatu
  2. Mahatsak olatz aƱua 5

    ErantzunEzabatu
  3. Ni uste dut mahatsak direla

    ErantzunEzabatu
  4. Nire ustez lehenengo asmakizuneko erantzuna mahatsak dira.

    Eneko.

    ErantzunEzabatu
  5. Uzten dut mahatsa dela
    Hodei

    ErantzunEzabatu
  6. nire ustez mahatsak dira

    andoni

    ErantzunEzabatu

  7. Ni uste dut mahatsa dela
    JUNE

    ErantzunEzabatu
  8. Nik uste dut asmakizunaren erantzuna mahatsa dela.

    Danel

    ErantzunEzabatu
  9. Nik uste dut asmakizunaren erantzuna mahatsa dela.

    Danel

    ErantzunEzabatu
  10. Ni uste dut asmakizunaren erantzuna mahatsa dela.

    ErantzunEzabatu
  11. Nik uste dut mahatsak direla.
    Uxue 5.A

    ErantzunEzabatu
  12. ni uste dut mahatsak direla


    alazne

    ErantzunEzabatu
  13. Mahatsa da.


    Maialen naiz

    ErantzunEzabatu
  14. mahatsa da lehenengo galderaren erantzuna
    Hegoi

    ErantzunEzabatu
  15. Ni uste dut bigarren galdera perretxikoa dela Naiara

    ErantzunEzabatu
  16. Nire ustez mahatsa da.

    Kimetz 5.B

    ErantzunEzabatu