2015(e)ko abenduaren 1(a), asteartea

2. ASMAKIZUNA



Azpian azpiko
ez nauzu erraz ikusiko
eta begiz jotzen banauzu
txapela eta hanka besterik
ez didazu ikusiko.

28 iruzkin:

  1. Nire ustez perretxikoa da.
    Uxue 5.A

    ErantzunEzabatu
  2. nire ustez galtzagorriak direla

    alazne.a

    ErantzunEzabatu
  3. Nik uzte dut perretxikoa dela.
    Xabier g.a

    ErantzunEzabatu
  4. Nire ustez 2. asmakizuneko erantzuna perretxikoak dira.

    Eneko.

    ErantzunEzabatu
  5. Perretxikoa da bigarren galderaren erantzun
    Hegoi

    ErantzunEzabatu
  6. Nik uste dut asmakizunaren erantzuna ziza dela.


    Danel

    ErantzunEzabatu
  7. Ni uste dut mahatsak direla Naiara

    ErantzunEzabatu
  8. Nik uste dut xixa dela
    JUNE

    ErantzunEzabatu
  9. Nik uste dut xixa dela
    JUNE

    ErantzunEzabatu
  10. Perretxikoa da


    Maialen naiz

    ErantzunEzabatu
  11. Perretxikoa da.

    Amalur naiz

    ErantzunEzabatu
  12. Perretxikoa da erantzuna.
    Malen

    ErantzunEzabatu
  13. Perritxikoa da erantzuna.
    Maien.

    ErantzunEzabatu
  14. nik uste dut zizak direla

    Andoni

    ErantzunEzabatu