2015(e)ko abenduaren 2(a), asteazkena

3. ASMAKIZUNA



Nola dago zerua?
“Oskar eta Oskar”
da erantzuna.

30 iruzkin:

  1. nire ustez laiñoak direla

    Alazne.A

    ErantzunEzabatu
  2. Nik uzte dut oskarbi dela.
    Xabier g.a
    5.b

    ErantzunEzabatu
  3. Oskarbi da hirugarren galderare erantzuna.
    Hegoi

    ErantzunEzabatu
  4. Nire ustez, hirugarren asmakizuneko erantzuna oskarbi da.

    ErantzunEzabatu
  5. Nik uste dut asmakizunaren erantzuna oskarbi dela.


    Danel

    ErantzunEzabatu
  6. Ni uste dut oskarbi dela.
    JUNE

    ErantzunEzabatu
  7. Nire ustez oskarbi da.
    Uxue 5.A

    ErantzunEzabatu
  8. Ni uste dut oskarbi dela erantzuna

    Naiara

    ErantzunEzabatu
  9. Oskarbi da erantzuna.

    Malen

    ErantzunEzabatu
  10. Oskarbi da erantzuna.
    Eneko.

    ErantzunEzabatu
  11. Nire ustez oskarbi

    Kimetz 5.B

    ErantzunEzabatu
  12. nik uste dut oskarbi dela

    Andoni

    ErantzunEzabatu