2016(e)ko azaroaren 28(a), astelehena

1. ASMAKIZUNA

Ez baldin bada harria
ez baldin bada irria
ez baldin bada orria
eta ez baldin bada urria
falta den hitza asmatzea
ez al da errazegia?

20 iruzkin:

  1. 1-ASMAKIZUNA
    Herria dela uste dut.

    Maialen

    ErantzunEzabatu
  2. nire uztes herria da
    naiara

    ErantzunEzabatu
  3. Nire ustez Herria da.

    Kimetz .

    ErantzunEzabatu
  4. Nire ustez herria da.

    ENEKO

    ErantzunEzabatu
  5. Lehenengo asmakizunaren erantzuna "herria" da.

    Maien

    ErantzunEzabatu
  6. Uste dut 1. galderaren erantzuna "harria" dela.
    Malen 6.B

    ErantzunEzabatu
  7. erantzuna:
    Inauteria

    Hegoi R.

    ErantzunEzabatu
  8. Uste dut herria dela asmakizunaren erantzuna.

    Danel

    ErantzunEzabatu
  9. HERRIA DA ERANTZUNA
    NAROA( = <3 :P

    ErantzunEzabatu
  10. HERRIA DA ERANTZUNA
    NAROA( = <3 :P

    ErantzunEzabatu