2016(e)ko azaroaren 30(a), asteazkena

3. ASMAKIZUNA

Ateri bada, makulu;
euria bada, aterpe.

Zer ote?

20 iruzkin:

  1. Euritakoa da☔🌂

    Amalur

    ErantzunEzabatu
  2. Euritakoa da☔🌂

    Amalur

    ErantzunEzabatu
  3. 3. asmakizunaren erantzuna "euritakoa" da.

    Maien

    ErantzunEzabatu
  4. Aterkia edo euritakoa
    Xabier g.a

    ErantzunEzabatu
  5. Nire ustez euritakoa da.

    Kimetz

    ErantzunEzabatu
  6. Erantzuna:
    Aterkia

    Hegoi R.

    ErantzunEzabatu
  7. 3. ASMAKIZUNA
    Euritakoa dela uste dut.

    Maialen

    ErantzunEzabatu
  8. Aterkia dela uste dut.

    ENEKO

    ErantzunEzabatu
  9. Uste dut euritakoa dela asmakizunaren erantzuna.

    Danel

    ErantzunEzabatu
  10. Uste dut euritakoa dela asmakizunaren erantzuna.

    Danel

    ErantzunEzabatu
  11. Uste dut 3. euritakoa dela.
    Malen 6.B

    ErantzunEzabatu
  12. Erantzuna: Euritakoa

    Alejandro C.

    ErantzunEzabatu
  13. Erantzuna:Euritakoa.

    Oier

    ErantzunEzabatu
  14. Uste dut euritakoa dela asmakizunaren erantzuna.

    Danel

    ErantzunEzabatu
  15. ERANTZUNA EURITAKOA DA.
    NAROA( = <3 :P

    ErantzunEzabatu